Oops! Vyskytla sa neznáma chyba


Ospravedlňujeme sa, ale vyskytla sa neznáma chyba. Stihanite si stránku znovu alebo skúste to neskôr.

Odhlásenie


Určite sa chcete odhlásiť z účtu?

  1.  Dôležité údaje firmy :

    • Názov firmy: Somogyi Elektronic Trade Kft.
    • Sídlo, poštová adresa: 9027 Győr, Gesztenyefa út 3.
    • E-mail: somogyi@somogyi.hu
    • Telefonszám: +36 96 512-512;
    • Fax: +36 96 512-522
    • Identifikačné číslo: 08-09-002824
    • Daňové číslo: 10229095-2-08
    • Prevádzkovateľ servera: ZNET Telekom Zrt. (székhely: 8866 Becsehely, Kossuth út 55., e-mail: ugyfelszolgalat@z-net.hu)

    Zastúpenie - Slovensko

    • Názov firmy: Somogyi Elektronic Slovensko s.r.o.
    • Sídlo, poštová adresa: 945 01 Komárno, Gútsky rad 3
    • E-mail: somogyislovensko@somogyi.sk
    • Telefónne číslo: 035/790 24 00
    • Fax: 035/790 24 42
    • IČO: 36 565 385
    • IČ DPH: SK2021894732

    Podnikateľský subjekt je zapísaný v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, Vložka číslo: 15352/N

    Dozorný orgán: Inšpektorát SOI (Slovenská obchodná inšpekcia) pre Nitriansky kraj. Staničná 9, P. O. BOX 49A, 950 50 Nitra 1.

  2.  Dodacie a platobné podmienky

    1.  Prepravné a balné

      Minimálna hodnota objednávky: 40,- EUR.

      Prepravné a balné účtujeme nasledovne (v prípade doručenia balíka zásielkovou spoločnosťou):

      • pri objednávke od 40 do 79,99 EUR prepravné a balné: 5,- EUR,
      • pri objednávke od 80 do 119,99 EUR prepravné a balné: 2,50- EUR,
      • nad hodnotou objednávky 120,- EUR balenie a preprava je ZADARMO!

      Za ďalšiu objednávku v ten istý deň do hodnoty 40,- EUR účtujeme 5,- EUR.

      Ceny sú uvedené bez DPH.

    2.  Spôsob platby

      Keď si vyberiete dodávku pomocou zásielkovej spoločnosti na dobierku, tak celú sumu zaplatíte priamo kuriérovi UPS, ktorý po prebratí platby Vám odovzdá balík s objednanými výrobkami.

    3.  Zmluvný partner zásielkovej služby

      Slovak Parcel Service s.r.o.
      Senecká cesta 1
      900 28 Ivanka pri Dunaji

    4.  Doručovanie

      Kuriér doručí balíky na zadanú adresu v pracovných dňoch 24-48 hodín po odovzdaní objednávky. Doručovanie prebieha na celom území Slovenska v pracovných dňoch medzi 8-17 h. Potvrdenie objednávky Vám pošleme e-mailom.

      V prípade, že kuriér nevie doručiť balík, zásielková spoločnosť sa pokúsi doručiť balík ešte raz nasledujúci pracovný deň, bez poplatku.

      Reklamáciu ohľadom obsahu balíka prijímame výlučne vtedy, keď v prípade nedostatku alebo poškodenia tovaru je vyplnený v prítomnosti kuriéra zápisnica alebo reklamačný protokol (môžete si ho stiahnuť z našej webovej stránky www.somogyi.sk).

  3.  Informácie ohľadom webshopu, priebehu objednávania

    Podrobné informácie o priebehu objednávania pošleme partnerom po vyplnení „Registračného formulára“.

  4.  Záruka

    Reklamačný poriadok firmy Somogyi Elektronic Slovensko, s.r.o. je v súlade so zákonom, ktorý upravuje Občiansky zákonník (zákon č. 40/1964 Zb. v znení neskorších predpisov, vrátane poslednej novely), zákon č. 250 / 2007 Zb. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov a zákon č. 455 / 1991 Zb. o živnostenskom podnikaní v znení neskorších predpisov.

    Na výrobky sa vzťahuje záručná lehota 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť od prevzatia veci kupujúcim. Ak má kúpenú vec uviesť do prevádzky iný subjekt než predávajúci, začne záručná doba plynúť až odo dňa uvedenia veci do prevádzky.

    Výrobok sa považuje za chybný vtedy, keď sa nedá použiť na svoj účel.

    V prípade uplatnenia reklamácie tovaru v záručnej dobe je odberateľ povinný bezodkladne kontaktovať príslušného obchodného zástupcu, prípadne priamo dodávateľa. Reklamácie uplatňuje odberateľ vždy písomnou formou, predložením dokladu o kúpe tovaru. Za škody spôsobené oneskoreným zahlásením chyby na výrobku nesie zodpovednosť kupujúci. Po uplynutí dvojročnej záručnej lehoty reklamáciu už nie je možné uplatniť.

    Obchodný zástupca prevezme od obchodného partnera riadne vyplnený reklamačný list (vrátane pečiatky predajne a podpisu) a reklamovaný tovar. Obchodný zástupca dodá tovar priamo dodávateľovi, ktorý chybu posúdi a do lehoty 30 dní pošle k reklamácií vyjadrenie (v prípade kladného vybavenia reklamácie dodávateľ výrobok opraví alebo poskytne zákazníkovi nový tovar, alebo mu vráti finančnú čiastku formou dobropisu).

    Záruka zaniká v nasledujúcich prípadoch:

    • ak výrobok nebol inštalovaný odbornou osobou,
    • ak výrobok bol inštalovaný alebo používaný v rozpore s návodom na použitie,
    • ak nie sú vyplnené všetky údaje a potvrdené pečiatkou predajne, pri strate záručného listu,
    • ak chyba vznikla neoprávneným zásahom do výrobku alebo mechanickým poškodením,
    • ak bol výrobok poškodený neodvratnou udalosťou, napr. živelná pohroma, požiar a pod.
    • ak bol výrobok poškodený statickou elektrinou alebo kolísaním napätia v elektrickej sieti.

    Všetky Vaše otázky, pripomienky a reklamácie adresujte, faxujte, resp. telefonujte na nižšie uvedené kontakty.

  5.  Kontaktné údaje

    Ohľadom informácií o produktoch alebo činnosti Somogyi Elektronic Slovensko, s.r.o. sa na nás obráťte, respektíve Vaše podnety, námietky, otázky očakávame prostredníctvom e-mailu, poštou, faxom alebo telefonicky od pondelka do štvrtka od 8.00 do 17.00, v piatok od 8.00 do 16.00:

    Telefonicky:
    S otázkami ohľadom financií alebo faktúr: 035/ 790 24 00
    S technickými otázkami, v prípade problému: 035/ 790 24 00
    Ohľadom reklamácií: 035/ 790 24 00
    Osobne:
    945 01 Komárno, Gútsky rad 3
    od pondelka do štvrtka od 8.00 do 16.30,
    v piatok od 8.00 do 13.30
    Poštou:
    945 01 Komárno, Gútsky rad 3
    Faxom (non-stop):
    035/790 24 42 
    Na našej webovej stránke:
    Po prihlásení sa na našu webovú stránku máte možnosť poslať podnety, námietky, otázky vo forme elektronickej správy v menu „Kontakty”.
    Elektronickou poštou:
    somogyislovensko@somogyi.sk
loading...